2024.04.20


Krzyz Wielki Zjednoczenia Kurkowych
Bractw Strzeleckich RP dla Jana Świgosta

Nasz były jeszcze do niedawna Hetman Bractwa Kurkowego Grodu Bytomskiego Jan Świgost odznaczony został najwyższym bracki odznaczeniem jakim jest Krzyż Wielki Zjednoczenia Kurkowych Bractw Strzeleckich RP. Ceremonia wręczenia odznaczenia odbyła się podczas XXXIX Krajowego Zjazdu Delegatów Zjednoczenia Kurkowych Bractw Strzeleckich RP w Rydzynie, województwo wielkopolskie. Należy tutaj wspomnieć, że Jasiu pełnił przez kilka lat funkcję Prezesa Okręgu Śląskiego ZKBS RP oraz przez kilkanaście lat funkcję Hetmana Bractwa Kurkowego Grodu Bytomskiego, gdzie dnia 16 marca tegoż roku przekazał regalia władzy młodszemu pokoleniu.

Na tej samej ceremonii to samo odznaczenie przyznano bratu Tadeuszowi Pawłowskiemu z Bractwa Kurkowego w Rawiczu, wieloletniemu prezesowi Bractwa w Rawiczu, prowadzącemu strony internetowe Zjednoczenia Kurkowych Bractw Strzeleckich RP, Okręgu Leszczyńskiego i Bractwa w Rawiczu.

Panowie Bracia - gratulujemy.


Pragnę serdecznie podziękować wszystkim Siostrom i Braciom Kurkowym, którzy zauważyli informację o moim wyróżnieniu. Przy tej okazji z całego serca dziękuję wszystkim, bez wyjątku, tak po mojemu, całej Rodzinie Brackiej. Szczególne podziękowania ślę rodzimej Rodzinie Bytomskiego Bractwa Kurkowego, dzięki której zostałem zauważony przez nadrzędną jednostkę jaką jest Zjednoczenie Kurkowych Bractw Strzeleckich Rzeczpospolitej Polskiej oraz Okręg Śląski, w którym również przez pewien okres pełniłem funkcję kierowniczą. Wyróżnienie mojej osoby to zasługi za naszą wspólną pracę, za to, że wspólnie realizujemy nasze cele zapisane w statucie - moją rolą było to wszystko dobrze sprzedać. Ja osobiście sam przedstawiam wartość, a patrząc przez pryzmat osiągnięć nas wszystkich to Wasze dzieło !!!

DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM
Jan Świgost


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz